Филтриране по

Брандове

Виж още Виж по-малко

Цена

2 лв. 399 лв.

Години

Виж още Виж по-малко

Пол

Виж още Виж по-малко

В промоция

Виж още Виж по-малко

Анимационни герои

Показани са 1-20 от общо 293 артикул(а)
Фигури - феи Disney 103542
Trustpilot stars

Фигури - феи

Disney
Редовна цена
-30%
17,25 лв Цена 12,08  лв
В наличност

Често задавани въпроси (FAQ’s)

Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“.  Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи .  Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии.  Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен.  Те внушават на децата, че този свят е желан.  Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.

Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях.  В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят.  Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока.  Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните.  С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата .  Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.

Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно.   Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия.  Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии.  Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане .  Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.

Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой.   В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании.  Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен.  Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.

Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой.   В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании.  Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен.  Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.

Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно.   Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия.  Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии.  Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане .  Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.

Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях.  В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят.  Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока.  Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните.  С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата .  Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.

Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“.  Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи .  Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии.  Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен.  Те внушават на децата, че този свят е желан.  Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.

На страницата на магазин Kidso ще откриете необятен асортимент от играчки, интерпретиращи визията на любимия анимационен герой. Те са изработени от марки, чиято иновативна идея се базира на феномена - супер герой. Този всестранно развит образ, който се извисява над всички в качеството си на добър за подражание модел.

В едно от творческите си направления, като създаване на оригинални играчки за деца, те предоставят на младото поколение многофункционални модели за забавление, съчетани с идеята за изграждане на знания и компетентност. Това са световните брандове Avengers, Batman, Cars, Lego, Marvel comics, SES и много други феноменални компании, познати с приключенския си дух.

Може да заложите на опознавателни и образователни конструктори и пъзели на любимите, щури миньони, на принцеси от едноименни приказки, на комиксови герои и много други атрактивни образи. Те са изработени от съвместими компоненти, изградени от висококачествени пластмасови, картонени и дървени сегменти, съобразени с нуждата от безопасност при употреба. Те ще ангажират цялостното когнитивно развитие у децата и ще помогнат за подобряване на фината моторика.

За вашите малки таланти може да заложите на необятните ни електрически инструменти, пълни с интересни функции и изобразяващи познатите ни Количките, героите от Замръзналото кралство, Спайдърмен, Отмъстителите и други, съвършено изградени образи.Тези видове забавление ще подобрят координативната ориентация между сетивата и ще усъсвършенстват вродените, детски заложби.

В качеството си на колективна и задружна игра моделите на топки, интерактивни играчки, игрални, приятелски комплекти, дигитални игри, както и много други предложения на любими герои, ще подобрят социалните умения и комуникативните способности, като предотвратят нежелани интровертни състояния в поведението на вашето дете.

Унисекс моделите са подходящи за деца над 2-годишна възраст и ще съумеят да интегрират успешно децата в техния необходим свят на съпричастност. А анимационните, вдъхновяващи герои ще ги радват и следват в нови, неизживени моменти.

Начин на плащане
maestro
visa
discover
visa-electron
mastercard
dinersclub
Продуктът е добавен към желани продукти
Продуктът вече е добавен в любими