Детето ви ПЕЕ? Съвети на музикант как да развиете таланта! от Мис Йони
Гледали ли сте филма „Флоранс”? Има и такава пиеса. По действителен случай е. Тук имаме тежък конфликт. Тя няма талант, но много да иска да пее. Хората ѝ помагат да поддържа тази заблуда и тя си остава в неведение по ...Въпроси и отговори по тази тема (0)
Пеенето е нещо, което или го можеш, или не. Може да се понаучиш, като под понаучиш разбирам в детската градина да придобиеш две умения – да възпроизведеш правилно и да не те е срам да го правиш пред други хора. Иначе няма да станат чудеса. Пеенето има много важен психологически момент в детска възраст – да се научиш да застанеш пред хора и да се изразиш без да те е срам. Песента има мелодия, ритъм и текст и съчетани заедно, те се „изливат“ пред публиката по-лесно. Свикнеш ли да го правиш със сигурност много по-лесно ще успяваш да разкажеш урока когато те изпитват пред дъската, да поздравиш всички родители с добре дошли на училищното тържество или да произнесеш реч на събиране, когато пораснеш.
Не знам дали учителите в детската градина си дават сметка за това. Много често го избиват на печелбарство. Ние сме родители музикални инвалиди. Ако пеем, ще познаеш песента само по текста, няма друг шанс. И учителката от платените уроци ни каза, че детето ни има талант за вокално пеене с микрофон. Не просто пеене, а с микрофон. Комична работа. Не и обяснявах нищо. Платих таксата с ясното съзнание, че ще работим за ефекта „без да те е срам“. Сега госпожите, които правят тържествата в детската градина ни дават само стихчета, песни не. Нещо педагогиката на платените часове и безплатните часове видя различни неща у едно и също дете…
Пеенето е нещо, което или го можеш, или не. Може да се понаучиш, като под понаучиш разбирам в детската градина да придобиеш две умения – да възпроизведеш правилно и да не те е срам да го правиш пред други хора. Иначе няма да станат чудеса. Пеенето има много важен психологически момент в детска възраст – да се научиш да застанеш пред хора и да се изразиш без да те е срам. Песента има мелодия, ритъм и текст и съчетани заедно, те се „изливат“ пред публиката по-лесно. Свикнеш ли да го правиш със сигурност много по-лесно ще успяваш да разкажеш урока когато те изпитват пред дъската, да поздравиш всички родители с добре дошли на училищното тържество или да произнесеш реч на събиране, когато пораснеш.
Не знам дали учителите в детската градина си дават сметка за това. Много често го избиват на печелбарство. Ние сме родители музикални инвалиди. Ако пеем, ще познаеш песента само по текста, няма друг шанс. И учителката от платените уроци ни каза, че детето ни има талант за вокално пеене с микрофон. Не просто пеене, а с микрофон. Комична работа. Не и обяснявах нищо. Платих таксата с ясното съзнание, че ще работим за ефекта „без да те е срам“. Сега госпожите, които правят тържествата в детската градина ни дават само стихчета, песни не. Нещо педагогиката на платените часове и безплатните часове видя различни неща у едно и също дете…