На какво ниво е детето ви в училище и какви са истинските му възможности? от Д-р Мариан Гарбър

Използвани са материали на Стивън Гарбър, Мариан Даниелс Гарбър, Робин Фридман Спизман Много родители нямат реална представа за възможностите на децата си. Многобройни са примерите на хлапета с не толкова голям потенциал, които обаче са притискани да дават в училище ...
Преглеждания: 1443
Споделете:

Коментари на читатели

< Върнете се към темата
Напишете вашия коментар към темата
  1. Mary_Balabanova
    Mary_Balabanova

    Аз съм убедена, че в училище поне до 10 клас никой не трябва да се отказва или да му се дава оценка на потенциала. Причините за това са много. На първо място материалът до тази възраст е гарантиран минимум за нормално битово оцеляване. Не е нормално да осъдим дете, че не му се отдава историята и то да не знае защо на 6 септември не се ходи на работа. Не е нормално някой да не може да изчисли цената за 400 грама сирене в магазина, защото математиката не ни се отдава. Примерите са безброй. Това са основни знания и ние като родители сме задължени да не абдикираме, а да упорстваме в усвояването им. Когато децата до 10 клас са възприели тези основни енциклопедични познания, те са подредени и систематизирани в главата на детето, вече е време да се помисли за интереси и възможно кариерно развитие в бъдеще.
    За съжаление училището е субективно – някои учители раздават оценки по симпатия, други ги раздават наред, а трети са нереалистично взискателни. За съжаление липсата на балансиран подход в оценяването, неумението на учителя да предизвика интерес към дисциплината, както и абстрактното преподаване могат не само да лишат децата от основни умения, но и да ги демотивират трайно.
    Как разбирам на какво ниво са знанията ни, до къде сме – на периодична база говорим за училище, учим заедно, разказвам аз какво помня по темата и до голяма степен ми става ясно каква е картината.

Вашият коментар

add
add
add
add