Фитнес гривна- активити тракер, черна

010-01909-17
Trustpilot stars
Цена: 179,00  лв
Няма наличност
Моля, изберете размер

Доставка от 1 до 2 работни дни

Преглед и плащане

Безплатно връщане (при замяна)

Безплатна доставка над 79 лв (до 30 кг.)

30 дни срок на връщане

Тегло 0.1 кг
Пол Момче

Водоустойчива фитнес гривна с картинки на "SpiderMan"

Подходяща за момче.

Всичко се контролира директно от китката.

Анимационни герои: Spiderman
Цвят: Черен
Пол: Момче
Години: 5+ години
Тип дисплей: MIP
Резолюция на дисплея: 88 х 88
Функции: Аларма, таймер, StopWatch, часовник;
Батерия: 1 бр. CR1632 coin cell.
Живот на батерията: до 1 година
Тегло на продукта: 17.5 гр.
Материал: силикон, полимер;
Държава на произход: САЩ
Допълнителни характеристики: Каишката е еластична и регулируема с персонализиран цветен кант и живот на батерията над 1 година. Гривната ще следи крачките , съня и 60 минутната ежедневна препорачителна активност на Вашето дете. Гривната има функция за мисии от по 60 минути на ден с тематика според модела. Може да бъде синхронизирана с безплатно приложение за мобилен телефон с операционна система Аandroid или iOS. От него можете да добавите профили за няколко деца, за да видите крачките, съня, ежедневните дейности и данните за задачи за всяко дете, когато се синхронизира с мобилното устройство. С Vívofit jr. 2, можете да задавате задачи и да планирате сигнали от приложението за смартфони, а устройствата на децата им показват новите задачи. Те се настройват да се повтарят седмично или дори ежедневно - идеално за деца, които се нуждаят от напомняния. За децата, които обичат да отлагат, сигналите на vívofit jr. 2 ще им напомнят да завършат домашните си задачи, да измият зъбите си и други. Сигналът ще им напомня с икона какво точно трябва да правят. След това детето стартира таймера за задачи на устройството, за да знае точно колко време му остава. Гривната може да насърчи състезателните умения на Вашето дете чрез приятелски предизвикателства. Toe-to-Toe предизвикателството за крачки позволява на децата да се синхронизират с близките си приятели, за да се предизвикат един срещу друг (one-on-one предизвикателство), или дори самите тях - за времеви състезания за крачки. След като ги завършат, те ще видят общия си брой крачки по време на предизвикателството и ще разберат дали са победили приятелите си или са победили личните си постижения. Всичко се контролира директно от китката. Изтеглете приложението Connect IQ, за да предизвикате децата си на състезание за крачки. Тип сензор: Акселерометър; Свързаност- Bluetooth;
Начин на плащане
maestro
visa
discover
visa-electron
mastercard
dinersclub
Продуктът е добавен към желани продукти
Продуктът вече е добавен в любими