Филтриране по

Бранд

Виж още Виж по-малко

Цена

17 лв. 53 лв.

Възраст

Виж още Виж по-малко

Hello kitty

Показани са 1-3 от общо 3 артикул(а)

Често задавани въпроси (FAQ’s)

Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“. Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи . Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии.  Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен. Те внушават на децата, че този свят е желан. Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.

Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях. В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят. Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока.  Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните.  С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата . Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.

Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно. Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия.  Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии.  Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане . Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.

Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой. В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании.  Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен. Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.

Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“.  Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи .  Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии.  Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен.  Те внушават на децата, че този свят е желан.  Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.

Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях.  В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят.  Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока.  Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните.  С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата .  Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.

Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно.   Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия.  Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии.  Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане .  Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.

Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой.   В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании.  Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен.  Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.

Свързани блог публикации

Сладкият образ на марката Hello Kitty е неизменен приятел в игрите на момичетата и се предпочита от кокетните представителки на пола. Знаейки това, Kidso предоставя на страницата на магазина находчиви електронни инструменти за стимулиране на творческите умения.

Подходящи за деца над 3-годишна възраст моделите съвместяват различни функции. Децата ще открият различни на брой демо песни, музикални ритми, различни звукови ефекти и инструментали.

Функцията за записване с регулатор за звука и темпото е трайна предпоставка за развитие на певческите и като цяло музикални заложби. Чрез комбиниране на различни клавиши и функции децата ще развият съвместното боравене око-ръка и по този начин ще стимулират и изграждането на фината моторика. Предложенията са идеален модел за първи инструмент и гарантира дълги часове на страхотна игра.

Креативните микрофони, пиана и китари ще доставят на децата истинско забавление, но и опознаване на околния свят. С помощта на различни звуци и цветове, децата:

  • ще асимилират важни знания и качества на предметите
  • ще изградят добра координация и способност да преценят подсъзнателно честотата на звука
  • възможността от лично творчество ще предразположи добре гласовите органи и дихателните пътища, следвайки ритъма на музиката
  • когато децата играят съвместно и трябва да се редуват, това неимоверно ще ги научи на търпение и спортсменски дух
  • докато обсъждат начините на свирене и мелодичните ритми, децата ще изграждат стабилен речников словоред и ще подобрят своите социални техники

Съобразени с детската безопасност, моделите са изработени от качествени пластмасови елементи, които не оказват вреда на детския организъм и среда. Дизайнът е проекция на Hello Kity, изобразяващ веселото коте на фона на свежи цветове и разноцветни детайли.

Като естество на работа, моделите са снабдени с няколко батерии, включени в комплекта за съответния музикален инструмент. Тези симпатични електроники са много подходящи за подарък, който със сигурност ще донесе много щастие на всяко момиче.

Начин на плащане
maestro
visa
discover
visa-electron
mastercard
dinersclub
Продуктът е добавен към желани продукти
Продуктът вече е добавен в любими