Филтриране по

Цена

12 лв. 13 лв.

Костенурките нинджа

Показани са 1-1 от общо 1 артикул(а)

Често задавани въпроси (FAQ’s)

Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“.  Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи .  Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии.  Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен.  Те внушават на децата, че този свят е желан.  Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.

Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях.  В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят.  Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока.  Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните.  С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата .  Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.

Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно.   Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия.  Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии.  Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане .  Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.

Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой.   В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании.  Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен.  Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.

Начин на плащане
maestro
borica
visa
discover
visa-electron
mastercard
dinersclub
Продуктът е добавен към желани продукти
Продуктът вече е добавен в любими