Често задавани въпроси (FAQ’s)
Защо големи компании създават продукция за деца?
Големите компании за филми и играчки развиват около популярните си герои множество канали за разпространение на техния „продукт“. Те са във филми, реклами , храна, игри, интернет, социални мрежи . Децата лесно достигат до тях през телефона си, през компютъра си или ги виждат по любимите си телевизии. Посланието им е едно и също – те със своите постъпки внушават, че светът на възрасните, пресъздаден от героя , е много атрактивен. Те внушават на децата, че този свят е желан. Като стъпка към този „желан свят“ е притежанието на вещи, които притежава героя – брандирани дрехи и обувки, вещи и аксесоари от бита на детето и други.
Има ли негативни ефекти от това „влияние“ на анимационните и филмовите герои?
Основният въпрос е дали и как децата разбират, че светът изграден от анимационните и филмови герои е нереалистичен и до колко този процес е разочароващ за тях. В повечето случаи с израстването си децата разбират, че това е измислен свят. Много често той е измислен с помощ от родители и деца , които участват във фокус групи, където разискват как биха искали да се развиват героите , а компаниите обобщават мненията и героите им „поемат“ в тази посока. Така се получава смесица от измислен, идеалистичен свят и реалността на възрастните. С психическото си съзряване децата постепенно „отсяват“ измислицата . Процесът е много подобен с този на осъзнаване, че приказките, които са им чели като малки са измислени.
Кое е полезно от влиянието на анимационните и филмови герои?
Ползите от влиянието на тези анимационни и филмови герои са, че те дават на децата критерии за добро и зло, за красиво и грозно. Много често децата в различни форми на игра доразвиват героите – рисуват ги, обличат им различни дрехи, дават им различни оръжия. Това развива тяхното въображение, изгражда у тях естетически критерии. Много често механизмът „искам да съм като...“ е подсъзнателно целеполагане . Това е добър начин за развитие на самосъзнание и амбиция у детето.
Защо детските стоки с филмови и анимационни герои са по-скъпи?
Част от приходите от продажбата на такива стоки, отиват за авторите – хората, които са създали анимационния или филмов герой. В голяма част от случаите зад тези герои стоят световни големи компании. Те контролират всеки продукт, който се произвежда под бранда на техния герой – те се грижат продукта да е естетически издържан и безопасен. Тяхното име е гаранция, че произведеното с образа и името този герой, е от добро качество, няма вложени вредни материали и е напълно безопасно за Вашето дете.
Avengers в последните години заемат първо място в класациите за любим анимационен герой. Те изграждат у децата модели на поведение, свързани с героизма, невъобразимата вътрешна сила и приятелската задруга. Тази интересно интерпретирана мисъл, заложена в играчките на страницата на Kidso, ще зарадва искрено всяко дете.
Изборът на играчка обхваща голям спектър от видовете забавления, подходящи за деца от над 2-годишна възраст като топки, барабани, електрически музикални уреди и дигитални Lego игри, предоставени от Avengers. Тази всеобхватна марка намира своето приложение сред децата чрез качествените си заслуги над тяхното развитие.
Имащи за цел да подобрят и стимулират конкретни аспекти от детския прогрес, игрите наблягат на колективното споделяне. Децата се научават в дух на съпричастност и индивидуално изграждане в личен план.
Музикалните инструменти подобряват сетивните възприятия и координативните способности око-ръка. Разгръщат въображението на децата чрез възможност от лично творчество и вдъхват в детската игра нови перспективи за забавление. Стимулират слуховите възприятия и усъвършенстват заложбите от ранна, детска възраст. Като работа залагат на захранване с батерии или олицетворяват класическия метод за боравене.
Дигиталните игри и топките, подходящи за различни спортни начинания, са прекрасен източник за създаване на социални контакти и добри комуникативни способности.
Способстват за следното:
- развиване на двигателните функции чрез стимулиране на фината моторика
- стремежът да достигнат или догонят топката се отразява добре на мускулатурата и здравата костна система. Това играе важна роля и за осъществяване на точна преценка и бърза реакция от страна на децата
- Дигиталните Отмъстители ще впуснат децата в решаване на загатки и пъзели, които са полезен начин за разгръщане на логическото и аналитично мислене
В общ план играчките ще адаптират своето приложение в ежедневието на всяко дете и ще разширят достигнатите до момента когнитивни умения. А своенравният Avenger характер ще ги вдъхнови още повече за пълноценни и креативни игри.