Често задавани въпроси (FAQ’s)
Каква е разликата между акварелни и маслени бои?
Най-често използваните бои са маслени, акварелни, акрилни, пастелите. Открийте баланса между цена и качество Акварелните /водни / боички са доста популярни сред децата – бързо се нанасят на блокче или скицник, съхнат лесно, притежават голяма прозрачност на багрения слой, но нямат висока покривност Маслените бои съхнат по-бавно и позволяват на детето да смесва цветовете часове след нанасянето. Маслото е плътно, често има специфична миризма и може да покрие голяма площ от платното. Маслената техника позволява на малкия художник да развихря своето въображение и креативност
На каква възраст детето може да започне да рисува с боички?
Всяко дете следва своя темп и ритъм на развитие. Някои малчугани проявяват интерес към рисуването с пръсти още на 1.5 – 2 годинки . Повечето се впускат в творене на п ървите си рисунки на 3+ , когато могат самостоятелно и самоуверено да държат четката или пастела, развивайки фината си моторика и координацията око-ръка.
Как да избера най-безопасните и подходящи бои, четки, аксесоари?
Избирайте дерматологично тествани бои и аксесоари Без парабени, глутен или лактоза С ярки цветове и кремообразна консистенция, от растителен произход Да са многофункционални – подходящи за хартия, стъкло, дърво, камък и др. Да се измиват лесно от дрехи дори при ниска температура
Каква четка е подходяща за рисуване при децата на различна възраст?
Информирайте се дали в часовете по изобразително изкуство вашето дете има нужда от конкретен модел четка . Ако не, се доверете на индивидуалните предпочитания на детето или се консултирайте. Добрите четки се отличават с няколко предимства : имат здрави, почти неразрушими връхчета алуминиеви ферули, които не ръждясват дръжки, устойчиви на вода и удобни за държане
Какви аксесоари за рисуване биха били полезни за детето?
Дъска за рисуване Престилка за рисуване Блокчета и скицници Тебешири Флумастери Ч етки Помогнете на детето да разгърне творческия си потенциал , да усъвършенства наблюдателността и моториката си.
Ние подкрепяме творческите прояви и желания у децата да проектират своето креативно мислене. Това е от изключителна важност за изграждането на многопластова личност. Затова Kidso съхранява специално за вашите будни и любознателни деца, всичко необходимо за моментите, свързани с рисуването.
Тук са на разположение интригуващи комплекти на бои, пастели, флумастери и моливи, които са подходящи за деца над 1-годишна възраст. Техните ергономични форми ще спомогнат за обостряне на фината моторика и ще затвърдят координативните умения на децата.
Графитите, мастилата, оцветителите и всички необходими елементи, съставляващи изработката на комплектите се дължи на безопасни материали, подходящи за употреба от малки и големи деца, като всеки комплект спазва своето предназначение за деца над 3 и 5-годишна възраст, както и за други възрастови групи.
Заложете на всякакви аксесоари за рисуване като лепила, различни кръгли и плоски четки за всякакви техники рисуване с висококачествен косъм и сгъваеми чашки с поставки за четки. Веселите престилки за художници и подложки за рисуване са своеобразен начин да защитите повърхностите и дрехите на детето от изцапване, но и ще служат за прекопиране на веселия принт от децата върху тях.
За прекрасно пособие върху което децата ще творят и изразяват своите мечти и емоции, заложете на дървени дъски за рисуване с тебешири, книжки, блокчета, самозалепващи се ролки за оцветяване, както и висококачествена, цветна хартия за създаване на поздравителни картички, плакати и други хартиени украси.
Пособията ще послужат в училище, детската градина и у дома, като залагат на хипоалергенни съставки, които не оказват вредно влияние. Отстраняват се лесно, без моделите за украса на текстил, чиято цел е да запазят цвета за дълго време.
Създатели на вълшебните пособия за разгръщането на творчески заложби у децата са световни производители на образователни пособия с високо качество като SES, Faber Castell, испанската Alpino и други будители на съвременните техники, разширяващи кръгозора и детския потенциал.